نمایشگاه کتاب فرانفکورت در جریان اصلاح زیرساخت‌ها و احتمالاً تعدیل بخش اجرایی در حال تعطیلی دفتر نیویورک خود است.

نمایشگاه فرانکفورت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، پابلیشینگ پرسپکتیو گزارش می دهد نمایشگاه کتاب فرانفکورت در جریان اصلاحات زیرساخت‌های خود و احتمالا تعدیل بخش اجرایی در حال تعطیلی دفتر نیویورک خود است. شعبه شهر نیویورک نمایشگاه کتاب فرانکفورت به مشتریان و همکاران خود اعلام کرده است که تنها تا پایان سال فعال خواهد بود. شعبه نیویورک این نمایشگاه در سال ۱۹۹۸ افتتاح شده بود و به نام دفتر کتاب آلمان در نیویورک مشهور بود.

شعبه نمایشگاه کتاب فرانفکورت در شهر نیویورک در ۲۲ سال گذشته میزبان بسیاری از رویدادهای بین‌المللی و تجمع ناشران مختلف از سراسر جهان بود. «توماس مینکوس» مدیر اجرایی علت تعطیلی شعبه شهر نیویورک را شیوع ویروس کرونا و تاثیر منفی آن در کاهش فعالیت حوزه چاپ و نشر عنوان کرد و گفت امسال یکی از بخش‌های اصلی سیاست‌های تعدیل در نمایشگاه تعطیلی بخش نیویورک آن است.

وی گفت: در سال آینده بخش دفتر مرکزی فعالیت‌های این شعبه را همچنان ادامه خواهد داد ولی در آینده نیاز به تغییرات ساختاری بیشتری وجود دارد. البته بخش‌های خبری وابسته به نمایشگاه کتاب فرانکفورت در آمریکا و نیویورک همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

یورگن بوس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیز پیش از این جدایی مدیر بخش ارت‌پلاس یا بخش هنری این نمایشگاه خبر داده بود. وی در واکنش به تغییرات هفته‌ها و ماه‌های اخیر نمایشگاه کتاب فرانکفورت می‌گوید: مثل تمام اصناف دیگر، نمایشگاه متاثر از شیوع ویروس کرونا دچار تغییرات اساسی شده است و بیشتر فعالیت آن به فضای مجازی منتقل شده است.

وی گفت: به طور حتم به خاطر شیوع کرونا و تاثیر آن بر زندگی مردم ما نیز باید ساختارهای اجرایی خود را تغییر داده و ناچار به کاهش و تعدیل کارمندان خود در بخش‌های مختلف هستیم. البته به گفته مینکوس همچنان نمایشگاه فرانفکورت به همکاری خود با موسسات ادبی نیویورک ادامه خواهد داد.  

کد خبر 572443

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha